LF2 Julian's Gate
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Kombosy-dyskusja ogólna

2 posters

Go down

Kombosy-dyskusja ogólna Empty Kombosy-dyskusja ogólna

Pisanie by Roxi Sob Mar 15, 2008 9:38 pm

Piszcie tutaj o czymkolwiek związanym z kombosami pytania i odpowiedzi, przypuszczenia, rady, itp
ale nie umieszczajcie filmików do tego osobny dział tutaj raczej prosze o teorie
Roxi
Roxi

Liczba postów : 71
Age : 32
Registration date : 15/03/2008

Powrót do góry Go down

Kombosy-dyskusja ogólna Empty Re: Kombosy-dyskusja ogólna

Pisanie by Caesar Sob Mar 22, 2008 11:44 am

To ja walnę sobie 3 poradniki Razz

WOODY:


Jako, że pierwszy poradnik okazał się dość przydatny i cieszy się sukcesem, postanowiłem zrobić kolejny, który opisywać będzie Woody'ego, ponieważ to właśnie on do tej pory ma najwięcej głosów w ankiecie.

Woody to postać dynamiczna, silna a zarazem chyba najbardziej wyposażona w róznorakie ataki, które po połączeniu stają się zabójczą bronią. Nie mam za bardzo jak pokazać technik, gdy przeciwnik wstaje, dlatego opiszę je.

Gdy uderzamy delikwenta 3 razy i podbijamy go, on najczęściej wstaje i turla się, gdy my zrobimy podbitkę turlamy się również, a gdy przeciwnik opada na ziemie i wciska obronę by się przeturlać, my odwracamy się w jego stronę i robimy breakdance. Potem w zależności od tego czy wstanie czy też nie, możemy zacząć bić przeciwnika, bądź też zrobić podbitkę.

Gdy uderzamy przeciwnika 3 razy i wprowadzamy go w stan "kiwania" pamiętajmy, by nie wciskać kombinacji D^A, by wykonać wykopek, ponieważ przy lagach, przycięciach, bądź wolnym wykonywaniu tego ciosu, przeciwnik może nam uciec. Powinniśmy wcisnąć klawisz ataku, a nasz Woodek, sam podrzuci pacjenta.


http://video.tinypic.com/player.php?v=6467sjq
Jeden z licznych kombosów przy ścianie.

http://video.tinypic.com/player.php?v=7wixsg8&s=1
To co wyżej, tyle, że wykorzystanie innego ataku, do urozmaicenia kombosa.

http://tinypic.com/player.php?v=7ydxzwy&s=1
Tak, mimo swojej perfekcji walczenia wręcz, Woody również potrafi wykorzystywać przedmioty.

http://video.tinypic.com/player.php?v=86hir00&s=1
Bardzo przydatna technika, którą można wykonać tak jak na filmiku, bądź gdy podbitką rozbijemy lód, a przeciwnik wstanie możemy zacząć go bić, albo zrobić breakdance (w zależności od tego czy przeciwnik się przeturla czy też nie).

http://video.tinypic.com/player.php?v=6le2k5z&s=1
To samo, tylko wykorzystane w innej sytuacji.

http://tinypic.com/player.php?v=25psf11&s=2
Przy odpowiendnim wyczuciu, możemy zrobić niezłą niespodziankę, ale pamietajmy zawsze, że gdy walczymy z kimś bardziej doświadczonym, najprawdopodobniej w pewnym, najbardziej optymalnym momencie dla niego, wstanie, by spróbować uciec. W takim wypadku musimy pamiętać o przerwaniu kombosa i zastosowaniu innego ataku.

http://video.tinypic.com/player.php?v=5zdh0mh
Proste, i skuteczne kombo. Jednak żadko uzywane, ponieważ przeciwnik najczęściej wstanie.

http://video.tinypic.com/player.php?v=720dsa0&s=1
Chyba najtrudniejsze kombo Woody'm, nigdy nie widziałem by komuś udało się zastosować w walce, lub na zawołanie. Perfekcyjne, lecz bardzoooo trudne do wykonania. Gdy je wykonujemy, teoretycznie walczymy z plikiem *DAT.


http://www.wrzuta.pl/film/xobm9s5oKz/woody_1
Najlepszym sposobem na atak Woody'm jest zmienianie kierunków ataku. Polega to na tym by podczas bicia wręcz zmieniać kierunek za pomocą strzałek. Mamy do wyboru: Pacnięcie w klawisz ataku 2 razy, zmienienie kierunku i pacnięcie 1 raz (Gdy jesteśmy dalej od przeciwnika)

http://www.wrzuta.pl/film/5STOQLA0XN/woody_2
Bądź pacnięcie w klawisz ataku, zmiana kierunku i drugie uderzenie, zmiana kierunku i 3 uderzenie (Gdy jesteśmy blisko przeciwnika)

Pewnie zastanawiacie się co daje takie zmienianie kierunków. Otóż daje ono to, że gdy stoimy tyłem do przeciwnika on nie może się obronić przed naszymi ciosami, dlatego, że nie stoi na przeciwko nas ? Tego nie wiem, ale najwyraźniej Woodek bije do tyłu łokciami Very Happy
http://www.wrzuta.pl/film/p0qx9Kq1Il/woodek
Widać tutaj broniącego się Firena, który jednak nie może się obronić.

http://www.wrzuta.pl/film/iQ0tH6iIhH/woody_3
Ahh jak on pieknie lata, ale do rzeczy. Drugi pod względem trudności kombos w LF'ie. Nie widziałem również by ktoś go zastosował w walce, jest on jednak możliwy do wyćwiczenia.

http://www.wrzuta.pl/film/gHRjVlFE4Y/woody4p
Hehe (Dzięki Ribben za wciskanie F7) Bardzo efektowny, ale nieużyteczny kombos. Stosuje się go raczej, gdy ktoś jest znużony grą i chce się pobawić, lecz nie wszyscy umieją go wykonać na zawołanie.

http://www.wrzuta.pl/film/wGUI9Vrang/woody6
Takie cuś urozmaicone. Tutaj równiez oszukujemy plik *Dat, jednak jest to łatwe kombo wbrew pozorom.

http://www.wrzuta.pl/film/amo24YOM0C/woody5
Niektórzy nie umieją tego zrobić, gdy przeciwnik stoi do nas przodem bo jest to o wiele trudniejsze.

Gdy ktoś szaleje na scenie, możemy wykonać teleport w odpowiednim momencie, jednak technik jest mnóstwo.

Jeżeli ktoś dobrze bije się na ręce, możemy czekać aż do nas podejdzie, i blokować 1 lub 2 uderzenia, a następnie wykonać wykopek D^A.
Jest to o tyle skuteczna technika, że potem manipulujemy przeciwnikiem jak chcemy.


Nie ma co się rozdrabniać, Woody jest na tyle porządaną postacia, że chyba najprostszych rzeczy, takich jak robienie Tiger Dashów przy ściane nie musi być opisywane. Dlatego pozwole sobie zakończyć poradnik dla Woodka.

Caesar

Liczba postów : 21
Registration date : 17/03/2008

Powrót do góry Go down

Kombosy-dyskusja ogólna Empty Re: Kombosy-dyskusja ogólna

Pisanie by Caesar Sob Mar 22, 2008 11:45 am

FREEZE:

Freeze - postać bardzo dynamiczna, wręcz walczy nie najgorzej, choć nią należy uderzać z lekkiego dystansu. Posiada mnóstwo kombinacji i kombosów, wszystkich tutaj nie zamieszcze, ale mam nadzieję, że te najbardziej przydatne znajdą się właśnie w tym poradniku.

Na początek przedstawie kombinacje, do której nagrania nie mogło dojść w moim przypadku, ponieważ mój komputer jest za słaby i przy zaznaczeniu takiego obszaru gra się przycina.

Kombosy-dyskusja ogólna 4zk9i4j

Jak widać wyżej, i jak już mówiłem kombinować można na różnorakie sposoby, jednak z większości kombosów można uciec. Freeze jest postacią która mimo tego, że ma wiele kombosów i technik, z których można uciec, to i ma tyle samo technik z których się uciec nie da, ale należy odpowiednio je wykonac.

http://www.wrzuta.pl/film/nc7evSYbHT/freeze2
Jak widać na filmiku DoP freezem jest możliwy i myślę, że właśnie tą postacią (na równi z Johnem/Deepem) wykonuje się go najłatwiej.

http://www.wrzuta.pl/film/2hY4oppJeV/clip0915
Taaak dokończyłem tego kombosa Very Happy. To co wyżej, ale trudniejsze do wykonania, ponieważ przeciwnik stoi do nas przodem.

http://video.tinypic.com/player.php?v=5z6fdpw
"Lecz nie liczna klika, dla nich liczy się liryka". Tutaj widzimy jedno z zastosowań (żadko używane) połączenia technik.

http://video.tinypic.com/player.php?v=4yhhw05
Stare, znane, ale jeżeli rzucimy miecz zbyt późno, przeciwnik może uciec, wciskając skok i turlając się. Jeżeli zaś rzucimy mieczem za szybko, istnieje możliwość, że rozbije się on o kulkę lodową.

http://video.tinypic.com/player.php?v=6d16lu0
Gdy już zamrozimy przeciwnika, i zrobimy whirldwinda, a on wstanie mozemy puścić kulkę, a jeżeli wiemy, że nie wstanie, to robimy to.

http://video.tinypic.com/player.php?v=4uuxjis
Co tu dużo mówić, urozmaiceń ciąg dalszy.

http://video.tinypic.com/player.php?v=6c5xqa9
DoP czy nie DoP ? Jeżeli rzucimy odpowiednio szybko miecz, to jest DoP. Przeciwnik nie może uciec, a atak zabiera więcej niż 50% HP.

http://video.tinypic.com/player.php?v=6f59ul5
"Może prosta, ale szczera, życia w wersach nie wybielam". Kolejne, dość często używane zastosowanie whirldwinda.

http://tinypic.com/player.php?v=6ymlxw&s=2
Ciut wyższa szkoła jazdy, i drugie wykorzystanie miecza do "podwójnego zamrozenia". Pierwsze widzieliśmy parę filmików wyżej.

http://tinypic.com/player.php?v=29p3ghs&s=2
Jeżeli odpowiednio późno doskoczymy do przeciwnika, to nawet jeśli on wciśnie klawisz skoku, dosięgniemy go swoimi pozarami. Istnieją trzy sposoby wykorzystania tego kombosa, z czego trzeci wykorzystujemy trochę inaczej.
nr1. Po zamrożeniu przeciwnika dochodzimy do lodowej postaci, wciskamy kombinacje "wicherka" i czekamy chwilkę, a następnie skaczemy rozbijamy przeciwnika i odbijamy się od ziemi, zadając cios (filmik).
nr2. Po zamrożeniu przeciwnika dochodzimy do lodowej postaci, wciskamy kombinację "wicherka" i przesuwamy się troszkę do przodu, i szybko wykonujemy skok.
nr3. Zobaczyć możemy tutaj -> http://www.wrzuta.pl/film/whOUvkYX3O/freeze_3x Po zamrożeniu przeciwnika odsuwamy się troche od niego, stajemy na wprost wykonujemy "wichere", po czym odwracamy się podskakujemy z lekkim opóźnieniem i uderzamy, potem odbijamy się i uderzamy przeciwnika z wyskoku.

http://www.wrzuta.pl/film/eOtK9RdTrl/freeze5
Często używana technika i nawet skuteczna, ale należy dość szybko skoczyć za przeciwnika, bo jeżeli wstanie jak będziemy nad nim to są wielkie szanse na to, że nas "uszkodzi".

http://www.wrzuta.pl/film/dmUJQ1mrU4/freeze4
Jeżeli przeciwnik zablokuje kopnięcie z wyskoku, zamrażamy go. Jeżeli przeciwnik nie zablokuje go, to rezultat widoczny jest na filmiku, chyba, że przeciwnik wyskoczy, ale jeżeli po wyskoku uderzymy odpowiednio wolno, to przeciwnik i tak dostanie w papę. Istnieje jeszcze możliwość, że nam się to nie uda, w takim wypadku stosujemy albo D>A albo D>J.

http://www.wrzuta.pl/film/bCWxeJiNFo/freeze_best
Jedno z żadkich stosowanych taktyk, bardzo efektowne, lecz trzeba mieć pod ręką bumerang, co jest dużym minusem. Osobiście polecam takie zastosowanie, gdy bumerang patrzy się na nas z dołu Smile

http://www.wrzuta.pl/film/zrRryLzAbz/freeze_miecz
Takie posunięcie jest bardzo często wykorzystywane, ale należy pamiętać o tym, by nie skoczyć prosto na przeciwnika, bo jeżeli tak zrobimy to bardzo łatwo możemy zostać zranieni.

http://www.wrzuta.pl/film/jPuw87aRKt/freeze_new
Gdy skoczymy po zrobieniu tornada, to rozbijamy samym atakiem lód, a potem odskakujemy uderzając jeszcze raz w przeciwnika.


Musimy bezwzględnie pamiętać, żeby freezem zastawiać "pułapki":
np. Gdy stoimy na górze mapy, a przeciwnik niżej, udajemy, że biegniemy w jakimś kierunku i stajemy nagle, a przeciwnik rzuca się w tamtą stronę z myślą, że zaraz nas trafi z kopa, tymczasem dzięki temu, że się zatrzymaliśmy mamy przeciwnika wprostu przed swoimi szponami.

Myślę, że mogę napisać przeciwko jakim postacią możemy śmiało wybierać freeze'a.

Woody -> Tutaj sprawa nigdy nie będzie wyjaśniona, ponieważ to zależy od skilla przeciwnika, jednak jeżeli jest on dość duży, to freeze ma marne szanse na wygrane, ale nie są one bardzo tragiczne.
Davis -> Freeze bezwzględnie wygrywa, trzeba tylko umieć zachować się w poszczególnych pojedynkach.
Dennis-> Podobnie jak przy Woody'm, jednak tutaj Dennis ma większe szanse na wygraną.
Firen -> Ja uważam, że najlepszą postacią na tego palącego się chłopczyka jest właśnie freeze, wielu twierdzi odwrotnie, ale moim zdaniem freeze wygrywa.
Louis -> Bezwzględne zwycięstwo freeze'a, polecam tutaj czarowanie miecza i używanie go, jednak uważajmy by Louis go nie ukradł, bo wtedy on ma wiele mozliwości do odebrania nam cennych punktów HP.
Henry -> Spore szanse na wygraną freeze'a, trzeba wyczarować miecz i skakać szybko po planszy.
Rudolf -> To co wyżej
John-> Jeżeli ktoś ma boskiego skill'a walcząc Johnem, to nie wygramy, jednak w dzisiejszych czasach nikt nie ma ów skilla, dlatego śmiało możemy brać freeze'a na Johna, ale efektowniejszy byłby Dennis Smile
Deep -> Bardzo kiepska postać na freeze'a, z góry mogę powiedzieć, że wybierajac freeze'a przeciwko Deep'owi powinniśmy wygrać bez większych problemów.

Poradnik nie jest zbyt obszerny, ale zamieściłem w nim dość ważne informację i mam nadzieję, że się przyda nie jednemu fighterowi.

Caesar

Liczba postów : 21
Registration date : 17/03/2008

Powrót do góry Go down

Kombosy-dyskusja ogólna Empty Re: Kombosy-dyskusja ogólna

Pisanie by Caesar Sob Mar 22, 2008 11:45 am

DEEP:

Deep nie jest moją mocną stroną, ale jest to banalna postać tak na prawdę, chodź do opanowania paru rzeczy potrzeba mnóstwo czasu. Postanowiłem z nudów zrobić mały poradnik, jakie komba i jakie taktyki używać.



Deep jest postacią chyba najlepiej bijącą sie wręcz, lecz gdy walczymy vs Davis, Woody, John lub Firen, nie możemy wchodzić naszym bohaterem na przeciwnika, ponieważ te postacie automatycznie wygrają pojedynek na pięści. Należy bić ich twarzą w twarz, a nie nachodzić na siebie.

Deep, jest bardzo szybką i silną postacią, dlatego na CW i innych eventach ostrzegam, żeby nie przesadzić z kombosami, i najpierw przećwiczyć sobie na single i zobaczyć z czego da się uciec, i co zabiera więcej niż 50% HP.

Najczęstszą rzeczą jaką używa Deep do robienia kombosów jest w rzeczywistości ściana, bowiem dzięki niej możemy wykonać niesamowitą ilość kombinacji.

Pamiętajmy również o tym, że Deep ma duży zasięg rażenia swoim mieczem, dlatego nawet jeżeli nam się zdaje, że stoimy dość daleko by nas nie dosięgnął, możemy się mylić.


http://www.wrzuta.pl/film/qWwYPrsIXi/deep
Generalnie chodziło tutaj o pokazanie możliwości z baseballem. Gdy wyskoczymy uderzamy odpowiednio szybko i wciskamy kombinacje podrzutu, potem możemy wykonać wyskok i zakończyć lot przeciwnika, lub gdy przeciwnik wstanie wykonać D<A albo D<J.

http://www.wrzuta.pl/film/9xHg11o079/deep3
Deep'em można wprowadzić w stan "kiwania", dzięki jego atakowi D< lub > A, i można wykorzystać do tego bumerang czy baseball. Następnie można wykonać wiele różnorakich ataków, lecz musimy pamiętać o tym, by nie był to DoP.

http://www.wrzuta.pl/film/zOeWZRvBVm/deep4
Dzięki jego kombinacją z "podrzutką", można wykombinować wiele różnych zakończeń dla kombosów.

http://www.wrzuta.pl/film/jvyScJwxr3/deep6
Zawsze możemy spróbować uciec z pod ściany, ale to wymaga wprawy i czasami przeciwnik uszykuje nam niezłą kontrę.

http://www.wrzuta.pl/film/6svgXjZjJl/deep2
Jak już mówiłem, kombinacji, a zwłaszcza przy ścianie jest masa.

http://www.wrzuta.pl/film/sGPNaxZLrK/deep5
Ściana stwarza nam wiele możliwości.

http://www.wrzuta.pl/film/qMx1uW9vZq/deep7
Po dwukrotnym uderzeniu przeciwnika, możemy odbiec i dobiec do niego uderzając go. Powoduje to utrzymanie przeciwnika w stanie kiwania, i zwiększa obrażenia zadawane podczas wykonywania kombosa.

http://www.wrzuta.pl/film/nFv8oLJbi3/deep8
Gdy skoczymy i trzymając strzałkę w górę wciśniemy kombinacje D^J i przyciśniemy atak, możemy zaatakować przeciwnika, który myśli, ze stoi w bezpiecznej odległości pod bezpiecznym kontem. Bardzo przydatne, ale rzadko używane.

http://www.wrzuta.pl/film/rQWripmKkd/deep9
Gdy podrzucimy przeciwnika, mamy chwilkę do wykonania D<J, ale trzeba to wykonać po chwilowej przerwie, gdyż w przeciwnym razie, nasz bohater wykona drugie podrzucenie.

http://www.wrzuta.pl/film/401WVlMWNU/deep10
Przy odpowiednim wyczuciu, po podrzucie, możemy się odwrócić i zadać przeciwnikowi niespodziewany cios.

http://www.wrzuta.pl/film/zNCcM33eT0/deep11
Jak widać wyćwiczenie wszystkiego, to kwestia czasu i wymaga poświęcenia.

http://www.wrzuta.pl/film/1Ur8d1v0hw/deep12
Zabójcze techniki pozwalają na wykończenie przeciwnika w mgnieniu oka, ale podrzucenie pod ścianą kogoś po zrobieniu D<J jest dość trudne.

Przy opanowaniu Deep'a potrzeba czasu i chęci, jednak jest to na tyle dynamiczna postać, że zawsze miło się nią gra.

Gdy ktoś skacze po planszy jak głupi, nie ma lepszego sposobu, jak wyczucie odpowiedniego momentu przy odpowiednim ustawieniu naszego Deep'a i pacnięcie 2 razy w klawisz ataku, potem już kwestia czasu i na prawdę, możemy szybko załatwić delikwenta.

Gdy ktoś myśli, że jest pr0, albo rzeczywiście umie sie bardzo dobrze bić na ręce najlepiej wtedy stać w miejscu i uderzać w klawisz ataku. Jeżeli jednak ten ktoś zna się na rzeczy i będzie chodził w kółko próbując zaatakować nas gdy jest na to odpowiedni moment, należy wtedy spróbować zaatakować go ciut dalej, niż nachodząc na niego.

Często podczas ataku nieprzyjaciela bronimy się i kontratakujemy podbitką, ale bardzo dobrym sposobem jest też przeprowadzenie kontry atakiem D<A, ponieważ również stwarza nam on wiele możliwości.

Gdy freeze wystrzeli do nas swoją kulkę, możemy ją odbić sposobem zwykłym, ale również po przez wykonanie kombinacji D>A, lecz musimy pamiętać o tym, by wykonać tą kombinację tuż przed doleceniem kulki do nas, w przeciwnym razie, nasza "kulka" zostanie zamrożona i będziemy mieli na głowie 2 kulki.

Gdy ktoś jest zamrożony, dobrym sposobem jest wzięcie jakiegoś przedmiotu (Nóż, Baseball, Kosa, Bumerang) i uderzenie rozbijając lód a następnie podrzutka. Można też rozbić lód własnym mieczem i wykonać podbitkę.

To by było na tyle, jeżeli poradnik okaże się pomocny, może zrobię też coś w tym stylu dla innych postaci. Z góry przepraszam za jakość filmików, jednak gdy zaznaczę większy obszar, lub lepszą wydajność, komp mi się zaczyna ciąć i nie mogę efektownie wykonać kombosów.

Hope U enjoy ;]

Przepraszam, że mam 3 wiadomości pod rząd, ale jak wysyłałem w 1/2 to było napisane, że mnie nie kochają, bo message is too big Sad

Caesar

Liczba postów : 21
Registration date : 17/03/2008

Powrót do góry Go down

Kombosy-dyskusja ogólna Empty Re: Kombosy-dyskusja ogólna

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach